حضور شرکت درساتک در نمایشگاه آگروفود

13 خرداد ماه 1403

نمایشگاه ایران آگروفود


نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در صنعت غذا و کشاورزی است. این نمایشگاه که سالانه در تهران برگزار می شود، مشاغل و افراد را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را در بخش غذا و کشاورزی به نمایش بگذارند
.


شرکت کنندگان این نمایشگاه چه کسانی هستند ؟

نمایشگاه آگروفود دارای طیف گسترده ای از غرفه داران از جمله تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، محصولات دام و طیور، ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر است. این رویداد فرصتی عالی برای کسب و کارها برای ایجاد شبکه و مشارکت های جدید و کشف فرصت های جدید بازار است.

زمان و محل برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی آگروفود ؟

شرکت درساتک در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی،ماشین آلات و صنایع وابسته-ایران آگروفود 2024 در تاریخ 19 لغایت 22 خرداد ماه 1403 از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران،سالن 38،پاویون شرکت های دانش بنیان حضور خواهد یافت.

فعالیت شیشه گری درساتک

راکتورهای شیشه ای درساتک در سال ۱۳۷۵ با همکاری محققان و اساتید دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران طراحی و نمونه سازی شدند و با توجه به بازخوردهای مراکز علمی و صنعتی به مرور به سطح بالایی از طراحی، کیفیت مواد و سهولت استفاده رسیده اند. .

مطالعه ادامه مطلب
17 شهریور ماه 1403
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست مورخه 18 الی 21 شهریورماه 1403، با هدف توسعه بازار صنایع پلاستیک داخلی، تسهیل بازاریابی جهانی و تقویت حضور این صنعت در سطح بین‌المللی، فرصتی ممتاز را برای به نمایش گذاشتن دستگاه‌های پیشرفته‌ای همچون *راکتورهای شیمیایی* و *روتاری اواپراتور (تقطیر در خلاء)* را فراهم می‌آورد..

مطالعه ادامه مطلب
11 شهریور ماه 1403
نصب و راه اندازی اسپری درایر درساتک در شرکتی دانش بنیان فعال در حوزه ی مواد شیمیایی

از شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه موادشیمیایی برای اعتماد به خرید اسپری‌درایر درساتک در خردادماه 1403 جهت توسعه ی پروژه های تحقیقاتی خود سپاسگزاریم ! آیا با کاربردهای اختصاصی خشک‌کن‌ پاششی در حوزه مواد و صنایع شیمیایی آشنا هستید؟ در ادامه به مهمترین کاربردهای آن اشاره شده است:.

مطالعه ادامه مطلب
13 مرداد ماه 1403
نمایشگاه ملی کشاورزی سانتو استفانو ایتالیا

نمایشگاه ملی کشاورزی Santo Stefano در شهر Concordia Sagittaria ایتالیا، از ۱ تا ۵ اوت ۲۰۲۴ برگزار میشود. این رویداد برجسته، سنت کشاورزی ونیزی را با فرصت های تکنولوژیکی ترکیب کرده و به عنوان اکوسیستمی برای ترویج کشاورزی پایدار و فناوری های پیشرفته شناخته میشود. نمایشگاه از طریق کارگاه ها و نمایش های فناورانه، مکانی برای تبادل نظر کشاورزان، کارآفرینان، کارشناسان و علاقه مندان است و هدف اصلی آن ارتقای میراث کشاورزی و روش های پایدارتر آن است..

مطالعه ادامه مطلب
7 مرداد ماه 1403
نصب و راه اندازی دستگاه راکتور شیمیایی درساتک در یکی از مراکز آموزشی یزد مورخه تیر ماه 1403

"کارایی تحقیقات آزمایشگاهی خود را با پایلوت راکتورهای دوجداره شیشه ای درساتک بهبود دهید" نصب و راه اندازی دستگاه راکتور شیمیایی درساتک در یکی از مراکز آموزشی یزد مورخه تیر ماه 1403 که در این پست با ویژگی هایی از این راکتور که آنرا از سایرین متمایز کرده، آشنا میشوید . · استفاده از قطعات شیشه ای در راکتور شیمیایی شرکت درساتک بدون هیچ تأثیر منفی بر ترکیبات شیمیایی واکنش، امکان رصد دقیق تمامی مراحل عملیاتی را در حین فرایند فراهم میکند · این راکتورها به دلیل تولید داخلی، از لحاظ قیمتی نیز حدود 40 درصد از نمونه های وارداتی مشابه اروپایی ارزانتر است که این امر مزیت اقتصادی قابل توجهی را به آن اضافه میکند · میکسر داخلی راکتور امکان انجام تمام واکنشهای شیمیایی را فراهم میکند · جلوگیری از فضای مرده به واسطه ی حضور شیر ها، تمام مواد شیمیایی را در عملیات دخیل میکند. · وجود تقسیم کننده مانع ایجاد بخار در سیستم می شود و حتی در صورت تشکیل بخار، طی عملیاتی به آب تبدیل شده و به مخزن اصلی دستگاه باز میگردد..

مطالعه ادامه مطلب
23 تیر ماه 1403
حضور درساتک در رویداد گردهمایی بزرگ صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت‌ غذایی

این رویداد طی 3 روز و در تاریخ 10 الی 12 شهریور ماه 1398 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی واقع در تهران، تقاطع بزرگراه کردستان و خیابان ملاصدرا، نبش زاینده رود شرقی، پلاک 24، مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد. جهت شرکت ....

مطالعه ادامه مطلب
6 شهریور ماه 1398
نظرات


کاتالوگ جامع 1403 محصولات درساتک